Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Άννα Δινέρη: Απολαύστε μια από τις πιο καυτές νέες τραγουδίστριες! (+video)

13918_8_123_560lo
Τραγουδάει στο Frangelico, ακούει techno, πηγαίνει «Καραϊσκάκη» με τους οργανωμένους και είναι μόλις 23 χρονών. Στον ελεύθερό της χρόνο ρίχνει χυλόπιτες και δημιουργεί ψυχολογικά προβλήματα στους άντρες, που την κυνηγάνε με μανία. Το γιατί το καταλαβαίνουμε και το ασπαζόμαστε.

13909_9_123_110lo
Οι τραγουδίστριες είναι τόσο «εύκολες» όσο όλοι νομίζουμε;Αναλόγως πόσο ψηλά γουστάρει να φτάσει η καθεμιά.

Άρα επιβεβαιώνεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποια φίρμα χωρίς να έχει κάνει «ψυχικά».Υπάρχει, και μεγάλη μάλιστα. Να, όταν εγώ γίνω πρώτο όνομα, δεν θα το ’χω κάνει αυτό. Να το ξέρεις από τώρα.

Αξίζεις το χαμό που γίνεται για πάρτη σου στο Frangelico, όπου εμφανίζεσαι;Πιστεύω ότι μπορώ να ικανοποιήσω ένα αυτί και ένα μάτι όσο πρέπει. Εντάξει, ίσως λίγο παραπάνω το μάτι.

Εμάς, πάντως, η φωνή σου είναι που μας έχει τρελάνει. Συγκεκριμένα, αυτό το λαϊκό που βγάζεις.Σε λίγο θα με πεις και βλάχα! Φαντάσου ότι εγώ δεν ακούω καν τέτοια μουσική. Από τότε που άρχισα να βγαίνω techno άκουγα. Αν σου πω ότι πήγαινα σταθερά +Soda, θα το πιστέψεις; Βέβαια, πάντα γκόμενα, με το μινάκι, όπως με βλέπεις τώρα. Ποτέ «καγκουράκι».

Αν σου έλεγε κάποιος τότε ότι σε πέντε χρόνια θα γινόσουν τραγουδίστρια, τι θα σκεφτόσουν;Κουλό θα μου φαινόταν. Εγώ από μικρή ήθελα να γίνω ηθοποιός, ενώ ακόμα και τώρα συνεχίζω να κάνω μαθήματα υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών. Με μια Ηλέκτρα στο χέρι κυκλοφορώ στο καμαρίνι. Απλώς πήγαινα στα νυχτερινά μαγαζιά ως πελάτης, μου είπε ένας φίλος μου για μια οντισιόν και κατά τύχη, επειδή πέρναγα εκείνη τη στιγμή από παραλιακή, πήγα και με πήραν. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο.

Φαντάζεσαι τι θα λέει όποιος το διαβάζει αυτό τώρα; Ότι «κάποιον γκόμενο θα είχε μέσο, για να την πάρουν».Αυτό είναι σίγουρο. Αυτά τα περί σεξ ακούγονται για μένα από την πρώτη φορά που πήγα, στα 13 μου, για καφέ στην πλατεία της Ηλιούπολης. Χωρίς να τους δίνω τροφή, απλώς και μόνο επειδή έτσι ήταν το στιλ μου. Επειδή ήμουν πιο «γατούλα», πιο ναζιάρα, πιο αυθόρμητη. Φαντάσου δε ότι σεξ έκανα για πρώτη φορά στα 17 μου, με κάποιον με τον οποίο νταλαβεριζόμουν επί τριάμισι χρόνια.
oooo
Πάντως, αυτό με το σεξ το βγάζεις πολύ. Έχεις μια αύρα Ματσούκα, αν θες. Το ξέρω. Δεν μπορώ να το ελέγξω, είναι έμφυτο, και αυτό για τη Ματσούκα μου το λένε πολλοί. Η αλήθεια είναι ότι, γενικά, δεν είμαι άνθρωπος των ερώτων, είμαι μονογαμική. Εννοώ ότι πάω μόνο με άντρες με τους οποίους κάνω σχέση. Απλώς βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα και σηκώνομαι και φεύγω. Γενικά, με όσους άντρες έχουν περάσει από τη ζωή μου, είχα το πάνω χέρι.

Για πόσες σχέσεις μιλάμε ακριβώς;Δύο: μία που κράτησε έξι μήνες και αυτήν που έχω τώρα, που κρατάει εφτά μήνες. Δεν έχω κάνει ποτέ τίποτε άλλο. Είμαι απόλυτη σε αυτά: Ή είμαι φουλ ερωτευμένη και κάνω κάτι ή τίποτα.

Είναι δυνατόν να το χάψω αυτό το σενάριο; Εσύ θα το πίστευες, αν ήσουν αναγνώστης του Maxim και κοιτούσες αυτή τη στιγμή τις φωτογραφίες σου;Δεν θα το πίστευα, αλλά είναι η αλήθεια. Οπότε καλύτερα να μην το γράψεις, γιατί θα φάω κράξιμο. Το ξέρω ότι δεν φαίνεται ότι είμαι έτσι. Κάποιος που θα με έβλεπε για πρώτη φορά θα σου έλεγε ότι «αυτή έχει πάει και με δεκαπέντε, και με είκοσι, και με τριάντα».

Μίλησε μου για άντρες που έχουν κολλήσει μ’ εσένα.Έχουν γίνει απίστευτα πράγματα. Ένας τύπος με τον οποίο είχα βγει για φαγητό μια φορά, αλλά βαριόμουν να τον δω ξανά, κοιμόταν έξω από το σπίτι μου επί τρεις ημέρες. Στο τέλος έσπασε την μπάρα του πάρκινγκ και μπήκε με το τζιπ του μέσα στον κήπο μου. Γενικά, έχω δημιουργήσει πολλά ψυχολογικά στους άντρες. Είμαι ολική καταστροφή.

Αυτό είναι που μου αρέσει σ’ εσένα. Για τι είδους «ψυχολογικά» μιλάμε;Τι να σου λέω τώρα! Γενικά, μου αρέσει να κοροϊδεύω τους άντρες. Τρελαίνομαι. Έχει τύχει να είμαι σε κλαμπ, να βλέπω έναν τύπο να με κοιτάζει την ώρα που χορεύω, να έχω συνεννοηθεί με τις φίλες μου ότι «τώρα θα κάνω μαλακία» και, μόλις έρχεται εκείνος να με χτυπήσει στην πλάτη, να γυρίζω και να κάνω «Παναγιά μου!» με μια έκφραση τρόμου και αηδίας στο πρόσωπο. Το παλικάρι –που, σημειωτέον, ήταν μια χαρά– έφυγε από το κλαμπ κλαίγοντας. Βλέπεις, έχω μια τάση να δημιουργώ στους άντρες κόμπλεξ. Τα κάνω συνέχεια αυτά, σε σημείο που όλες οι φίλες μου βγαίνουν μαζί μου για να γελάνε που κράζω τους άντρες όταν μου την πέφτουν.
13937_5_123_437lo
Προφανώς, εσύ δεν έχεις φάει και πολλές χυλόπιτες στη ζωή σου.Όχι. Ποτέ. Παρένθεση: Μακάρι να φάω χυλόπιτα και μακάρι να καψουρευτώ.

Είσαι τόσο καλή στο σεξ όσο φαίνεσαι;Μπορεί και παραπάνω. Έχω πολλή φαντασία, δεν μου αρέσουν τα συνηθισμένα. Επίσης, μου αρέσει το ξύλο. Όταν λέω «ξύλο», εννοώ και αυτό που έχεις στο νου σου εσύ, αλλά μου αρέσει και στην πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, να ρίχνω. Μέχρι τώρα έχω δείρει τρεις άντρες επειδή με χούφτωσαν.

Μάλιστα. Πώς ακριβώς σε βοηθάει η εκπαίδευσή σου ως ηθοποιού στα σεξουαλικά;Παίζω ρόλους. Μπορώ να σου κάνω την Ιταλίδα, τη Ρωσίδα…

Κάνε μου μια Ρωσίδα, να γουστάρουμε.«Είσαι καλό αγκόρι εσύ. Σου κάνω καλή τιμή, γιατί έχει τρέψει πέντε στόματα σπίτι». Θέλεις μήπως να σου κάνω και την Κινέζα;

Ευχαριστώ, μια άλλη φορά ίσως. Πες μου κάτι σεξουαλικό που δεν έχεις δοκιμάσει μέχρι τώρα και ψήνεσαι να δεις πώς είναι.Να πάω με γυναίκα, στις οποίες κάνω γκελ εξίσου με τους άντρες. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμως! Έχει τύχει να είμαι με φίλο μου, πολύ ωραίο παιδί, να καρφώνει εκείνος μια γκόμενα και να βάζουμε στοίχημα ότι αυτή θα γουστάρει εμένα, άμα το θέμα το φέρω στα μέτρα μου. Πολλές φορές έχω φλερτάρει για πλάκα, αλλά ποτέ δεν έχει τύχει να έρθουν τα πράγματα όπως τα θέλω ακριβώς.
13930_4_123_600lo
Περίγραψέ μου πώς τη θέλεις, και θα προσπαθήσουμε να σ’ τη βρούμε εμείς.Δεν μπορώ τις ξενέρωτες στη συμπεριφορά. Θέλω η άλλη να είναι δυναμική, σκληραγωγημένη. Αλητάκι μεγάλο.

Δεν μπορώ να καταλάβω έτσι. Πάρε κομμάτια από επώνυμες και δημιούργησέ μου την τέλεια γυναίκα.Έχω, γενικά, τρέλα με τη Ματσούκα. Κατά τ’ άλλα, μου αρέσει πολύ το σώμα της Όλγας Φαρμάκη και της Άξιας Ανδρεαδάκη.

Aς αφήσουμε τις γενικότητες. Από άποψη στήθους, ποιανής θα διάλεγες;Μου μιλάς λες και είμαι άντρας. Είναι δυνατόν να προσέξω εγώ στήθος; Δεν μου αρέσει το πολύ μεγάλο, μου αρέσει το κανονικό και στητό.

Το δικό σου τι το θεωρείς;Θεωρώ το δικό μου τέλειο. Είναι όμορφο.

Είσαι μεγάλο αλητάκι τελικά! Σε σημείο που αρχίζω να πιστεύω ότι το πιο αισθησιακό πράγμα πάνω σου είναι το μυαλό σου.Είμαι όσο πουτάνα πρέπει στο μυαλό. Αυτό γράψ’ το, δεν με νοιάζει. Και, ξέρεις κάτι, συμφέρει πιο πολύ να είσαι εκεί. Και μόνο εκεί. Σε σώζει από πολλά.

Τι τύπο γκόμενου σου αρέσει να έχεις δίπλα σου;Μου αρέσουν οι μελαψοί και απεχθάνομαι τους κοιλιακούς και τα ωραία σώματα. Δεν μπορώ τους αδύνατους ή τους «φέτες». Με τίποτα όμως! Μου αρέσει ο άντρας να έχει πλάτη, από κει και πέρα όμως θέλω να έχει κοιλίτσα, μου αρέσουν τα πιασιματάκια.
iii
Τι παραπάνω έχει πλάκα να ξέρεις για την Άννα

- Είναι πτυχιούχος ΤΕΙ Οικονομίας και Διοίκησης.
- Ξεκίνησε να δουλεύει ως μπαργούμαν στο μυκονιάτικο Kalua πριν από τρία χρόνια. Έπειτα από ένα πέρασμα στο Mao, προσγειώθηκε από σπόντα στην πίστα του Frangelico, όπου μεσουρανεί εδώ και πέντε σεζόν.
- Έχει καταστρέψει μέχρι τώρα τέσσερα αυτοκίνητα, αλλά δεν την πολυνοιάζει, αφού ο πατέρας της έχει συνεργείο αυτοκινήτων.
- Χορεύει τόσο καλά, που ένας ιδιοκτήτης καταστήματος με strip show που την είδε στην πίστα του Frangelico της πρότεινε να πάει στο μαγαζί του.
- Είναι κολλημένη με το «γαύρο»: «Παλιά ήμουν οργανωμένη στο σύνδεσμο της Ηλιούπολης, αλλά τώρα έχω ηρεμήσει. Θυμάμαι μια φορά που είχαμε πάει γήπεδο και κουβαλούσαν τα παιδιά πάνω τους “στυλό”, καπνογόνα και τέτοια. Μας σταμάτησαν για έλεγχο οι μπάτσοι και οι φίλοι μου μου τα φόρτωσαν όλα. Εγώ τους το ζήτησα, δηλαδή. Τα πήρα και τα έκρυψα στο βρακί και στο σουτιέν μου. Τα είχα δει όλα! Τελικά με ψάξανε, αλλά όχι εκεί. Τα πέρασα όλα μέσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου