Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;


Για αλλη μια φορα θα παω να προσφερω τις υπηρεσιες μου στο κρατος .Απο την θεση της εφορευτικης επιτροπης.Αν και δεν θελω να παω νιωθω πως πρεπει να κανω το καθηκον μου και ας με πνιγει αυτη η ερωτηση :
το κρατος τι εχει κανει για μενα;
Απο χθες το σκεφτομαι και δεν μπορω να βρω καμια απαντηση.
Παντα στην εθελοντικη προσφορα ειμαι ειτε στο στρατο , ειτε σε εκλογες , ειτε σε εκτατους φορους (αυτοαπασχολουμενος μαραγκος ειμαι) ειτε σε Φ.Π.Α. ειτε σε χαρατσια , ειτε σε κανονικους φορους ειτε, ειτε ειτε,……..

Δεν μπορω να θυμηθω κατι που να μου προσφερε το κρατος μου….Τιποτα η μαλλον με αποκαλει παντα κλεφτη και το εχει φωναξει και σε ολη την ευρωπη……
Σημερα ομως το μονο που ξερω ειναι οτι: αν κανει κυβερνηση ο σαμαροβενιζελος εγω παω να καταθεσω ολα μου τα επισημα χατρια στην εφορια (αδεια μαγαζιου.αδεια κυκλοφοριας αυτοκινητου κτλ.).
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΝΟΙΚΙ……………
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ………
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ….μονο τοτε θα μπορω να ξαναπροσφερω τις υπηρεσιες μου σε αυτο το κρατος.
Γιατι πολυ απλα εγω την αγαπαω την Ελλαδα….
Αδερφια καλο βολι και καλη λευτερια ………
ακης(akiser)κουστουλιδης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου