Ένα παράπονο κ. Πρόεδρε
*Ανοικτή επιστολή προς τον Πρόεδρο του ΟΠΑΠ κ. Κ. Λουρόπουλο.
Να ρωτήσω κ. Πρόεδρε γιατί σήμερα το live score του ΟΠΑΠ δεν περιελάμβανε τον αγώνα 119 Μπάγερν – Γκλάντμπαχ;
Δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο και φαντάζομαι ούτε η τελευταία
Ο πάροχος του live τον υποστήριζε τον αγώνα.
Παρ όλα αυτά η διεύθυνση στοιχήματος μας διαβεβαίωνε ότι δεν είναι επιλογή του ΟΠΑΠ
η παράλειψη του αγώνα αλλά του παρόχου.
Κάτι το οποίο αποδείχθηκε ψευδές.
Ανενημέρωτη η κυρία που απαντούσε στο τηλέφωνο;..
Στο τελετέξτ της ΝΕΤ το οποίο υποστηρίζεται από τις υπηρεσίες του ΟΠΑΠ, σήμερα τουλάχιστον μέχρι το 30′ των αγώνων στις 7μμ δεν έδειχνε live scores. Μετά δεν ξέρω τι έγινε. Δεν μπορούσα να βρω άλλες δικαιολογίες προς τους πελάτες ΜΑΣ και αναγκάστηκα να το κλείσω.
Ούτε αυτό συμβαίνει πρώτη φορά
Παίζεται κανένα παιχνίδι με το live score;
Τώρα τελευταία έχουν πυκνώσει οι “προσφορές” live score, επί αμοιβή φυσικά.
Αντί να ασχολείστε με τα πολλά χιλιάρικα που διοχετεύετε ως εταιρεία σε ΜΜΕ δεν κάθεστε να δείτε τι συμβαίνει και με τις υπηρεσίες σας;
Αν μια εβδομάδα μόνο μπείτε στο ρόλο του παίκτη του ΟΠΑΠ, πιστεύω ότι ούτε εσείς ο πρόεδρός του δεν θα αντέχατε να είστε πελάτης της εταιρείας που διευθύνετε.
Κύριε πρόεδρε,
σήμερα που έπρεπε ΟΛΟΙ στον ΟΠΑΠ, τόσο εσείς όσο και εμείς, να δουλεύουμε στο 200% έτσι ώστε να κερδίσουμε τους πελάτες που έρχονται από τους παράνομους που αποσύρονται, εμείς κάνουμε ότι μπορούμε για να τους απογοητεύσουμε και να τους διώξουμε δια παντός.
Το κουπόνι μας αντί να καλυτερεύει, χειροτερεύει, δίνοντας την εντύπωση ότι αναλώνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να κατοχυρώσουμε την πλήρη απαξίωση του οργανισμού.
Όλη η αγορά αυτόν τον καιρό, προσπαθεί, κάνει κάτι, κινείται με προσφορές και χίλιες δυο ιδέες προσέγγισης των πελατών και ο ΟΠΑΠ που διευθύνετε κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Αλήθεια το τμήμα Marketing της εταιρείας είναι στελεχωμένο; Λειτουργεί;
Προτάσεις σας έχουμε καταθέσει πολλές.
Φαντάζομαι ότι απλά έχουν γεμίσει τα καλάθια των αχρήστων.
Αν συνεχίσω θα με πάρει το ξημέρωμα και αύριο, πρέπει να βρίσκομαι φρέσκος και υπομονετικός στο πρακτορείο για να μπορέσω να κρατήσω όσους από τους πελάτες ακόμη μας εμπιστεύονται.
Και για να γυρίσω στο αρχικό μου ερώτημα.
Απαντήστε μου κ. Πρόεδρε:
Πρέπει να πληρώσω τα κοράκια που μας τριγυρίζουν για να κρατήσω τον πελάτη του στοιχήματος να δει live score στο πρακτορείο μου;
Θα προτιμούσα, αν έχετε τη διάθεση να ασχοληθείτε, να μου απαντήσετε εμπράκτως.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ -->
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου