Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Δάνεια - δάνεια...και χρέος



Τελικά με έχουν κάνει και αναρωτιέμαι ,,τι είναι αυτό που τους κάνει και μας δίνουν συνέχεια δάνεια για να αποφύγουμε τη χρεωκοπία.

Είμαι επιχειρηματίας και η τράπεζα δεν μου δίνει ούτε ένα ευρώ για να ξεφύγω από τη δυσκολία της ρευστότητας .
Αντίθετα το κράτος μας δανείζεται συνέχεια αν και χρεωμένο μέχρι που να πούμε απλα δεν πάει άλλο το χρέος μας και όμως μας δίνουν.
Ρωτάω εμένα γιατί δεν μου δίνουν????γιατί δεν με βοηθάνε να αποφύγω τη χρεωκοπία ??
Δεν χρειάζεται να μου απαντήσετε είμαι σιγουρος οτι εμένα δεν μου δίνουν διότι οτι είχα μου το πήραν, δεν έχουν αλλα να μου πάρουν ή να μου δεσμεύσουν.
Αντίθετα το κράτος μας έχει πολλά που μπορεί να δώσει μα παρα πολλά.
Οπότε να μην έχουμε αυταπάτες χρεωκοπία θα βαρέσουμε όταν μας τα πάρουν όλα και μετά,, όταν δεν μας αφήσουν τίποτα και δεν έχουν να πάρουν κάτι αλλο απο εμάς ,,τοτε ναι θα μας πούνε συγνώμη δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Αυτό θέλουμε όμως ???? ποιός έχει εμπιστοσύνη σε όλους αυτούς που κυβερνούν???Ποιό είναι το μέλλον μας??? να έχουμε αγωνία πότε θα μας πετάξουν έξω?? πότε θα μας πουν μέχρι εδώ δεν γίνεται να σας βοηθήσουμε άλλο??

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου